söndag 14 oktober 2012

Höststickning

Så var det söndag igen. Dagarna gå så fort och jag hinner ju inte alls pyssla så mycket som jag önskar längre. Idélistorna på Pinterest växer och blir längre och längre. Men hösten är ju ändå högtiden för hemmapyssel, så igår kröp jag upp i soffan och började sticka sockor. Denna gången blir det till mig själv. 




Jag har fortsatt mitt samarbete med Stickskolan. Denna gången som "månadens profil". Där kan ni läsa mer om min bakgrund som glasblåsare och vävare.

2 kommentarer:

  1. Hej du Jojo! Jag har precis gjort färdigt att par Lovikkavantar enligt din beskrivning. Fantastiskt bra för en nybörjare som undertecknad. Tack så mycket för det, det är en himla fin blogg du har!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Så fina dom blev! Jättekul att få se resultat! Det värmer att få vara med och inspirera! //jojo

    SvaraRadera