söndag 22 juli 2012

100 spänn

Idag åkte jag till Billesholm på bakluckeloppis. Jag kan säga att besvikelsen var stor när jag såg att det bara var ett 20 tal bord. Men det visade sig att de som väl var där hade bra grejer, så idag gjorde jag riktiga fynd. Mest till mig själv och kolonin, och så några bilar till barnen. Alltihop för 100 spänn. Inte dåligt!

Finfina koppar från Arabia

Kakfat för 20 spänn

En måttstock till barnrummet

Kroktavla i en fin blekgul färg som är avsedd för badrum, men jag tänkte ha den till barnens rum på kolonin. 

Jag brukar alltid att leta efter gamla förkläden, för de brukar vara sydda i de finaste och sötaste tygerna.
 

2 kommentarer:

  1. JAg brukar också spana in förkläden :-) Man kan alltid slakta dem om de inte är hela ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fynd du gjort,kopparna med fat tror jag är riktiga FYND!
    Irene S-Ö

    SvaraRadera